Interessent | Betydning for virksomheden | Risikovurdering | Styring | Risiko |
---|---|---|---|---|
Lovgivning / Myndigheder | Hvis lovgivning ikke overholdes kan det true virksomhedens eksistens | Høj |
Procedure:
|
Lav |
Kunden |
Aftaler der er indgået skal overholdes ift. levringstid, kvalitet særlige kundekrav etc. ellers mister vi vores kunder. Kunder kan blive opkøbt og derved kan ordrer forsvinde kunden skal kunne og ville betale vores fakturaer. |
Høj |
Procedure for:
|
Medium |
Medarbejdere |
Medarbejdere skal være kvalificerede så kvalitets- og kundekrav kan opfyldes. Medarbejderne skal fastholdes, så vi fortsat kan levere kvalitetsprodukter og vækste. Et godt arbejdsmiljø skal forebygge uheld og sygedage |
Medium |
Procedure:
|
Lav |
Leverandører |
Vi er afhængige af leveringssikkerhed og tilstrækkelig kvalitet, hvis vi skal kunne opfylde kunde- og kvalitetskrav. Vigtigt med konkurrencedygtige priser og kort leveringstid |
Medium |
Procedure for:
|
Lav |
Banken |
Kreditmuligheder når vi har brug for det - blandt andet bl.a ved indkøb af varer til lager |
Lav | Lav |